Condiții generale privind furnizarea serviciilor poștale PRO HOME SERVICES LTD (în continuare denumită „Pro Delivery”)
I. Definiții
1. Colet poştal - trimiteri poştale cu greutatea maximă de 50 kg, ce conțin bunuri cu sau fără valoare comercială;
2. Serviciul express - serviciu poştal care presupune, în mod cumulativ:
a) eliberarea de către furnizor, expeditorului a unui document care atestă data şi ora depunerii, precum şi de regulă, plata tarifului;
b) predarea trimiterii poştale la adresa destinatarului, personal către acesta sau către persoana autorizată să primească trimiterea poştală;
c) răspunderea furnizorului pentru predarea cu întârziere a trimiterii poştale;
II.Dispoziții generale
1. Aceste condiții generale privind furnizarea tuturor serviciilor poștale ale Pro Delivery se aplică tuturor contractelor legate de furnizarea de servicii poştale, inclusiv în cazurile de neacceptare a trimiterilor poștale, cu excepția cazurilor în care prevalează alte dispoziții obligatorii din actele constitutive.
2. Părțile contractante sunt clientul și Pro Delivery, care acceptă comanda de a organiza livrarea trimiterilor poștale. Livrarea trimiterii poștale se va efectua prin rețeaua poștală Pro Delivery și terțe părți comisionate în acest scop. Contractul intră în vigoare cel târziu când o trimitere poștală este acceptată pentru livrare.
III. Serviciile poştale incluse în sfera serviciului clasic prestate de Pro Delivery sunt:
1. Servicii având că obiect colete poștale cu limite de greutate între 1-35 kg expediate de pe teritoriul României către o adresă aflată în afara teritoriului acesteia;
2. Servicii având ca obiect colete poștale cu limite de greutate între 1-35 kg expediate din afara teritoriului României către o adresă aflată pe teritoriul acesteia;
IV. Serviciile poştale neincluse în sfera serviciului clasic prestate de Pro Delivery sunt:
1. Servicii având ca obiect colete poștale cu limite de greutate între 50-300 kg expediate din afara teritoriului României către o adresă aflată pe teritoriul acesteia;
2. Servicii având ca obiect colete poștale cu limite de greutate între 50-300 kg expediate de pe teritoriul României către o adresa aflată în afara teritoriului acesteia;
V. Condiții pe care trebuie să le îndeplinească trimiterile poștale:
1. Dimensiunea și greutatea trimiterii poștale;
Vor fi acceptate trimiterile poștale care fac obiectul serviciului clasic cu următoarele dimensiuni și greutăți:
a) Greutate maximă per colet: 50 kg;
b) Lungime maximă: 175 cm;
c) Circumferința + lungime: 400 cm (Circumferința = 2 x înălțime + 2 x lățime);
1.1. Vor fi acceptate trimiterile poștale indivizibile care nu fac obiectul serviciului clasic cu următoarele dimensiuni și greutăți:
a) Greutate maximă: 300 kg;
b) Lungime maximă: 250 cm.
c) Circumferința + lungime: 700 cm (Circumferința = 2 x înălțime + 2 x lățime).
Fiecare trimitere poștală se identifica printr-un număr unic de transport.
2. Modul de ambalare sau gradul de prelucrare a trimiterii poștale;
2.1. Clientul este unic răspunzător pentru asigurarea ambalării adecvate interioare și exterioare și marcarea corectă a trimiterilor. Transportul impune ambalarea astfel încât conținutul trimiterilor să fie suficient protejat față de manipularea cauzată de echipamentele aferente, condiții climatice variate, unde este cazul, și manipulare mecanică (înălțimea de cădere în diagonală de la 80 cm). Este obligatoriu să nu fie posibil accesul la conținuturile trimiterilor fără a lasă urme.
2.2. La modalitatea de ambalare, clientul trebuie să se asigure că bunurile ce urmează a fi expediate NU vor fi ambalate în mai multe colete individuale legate/prinse între ele sub același document unic de transport.
3. Modul de completare a datelor de identificare a destinatarului: trebuie să fie corecte și complete, astfel: Nume, Prenume, Cod Poștal, Localitate, Adresa, Număr de Telefon, recomandabil și ale expeditorului;
4. Numărul minim sau maxim de trimiteri poștale care pot face obiectul serviciului poştal: minimum 1.
5. Trimiterile poștale ce pot fi refuzate la livrare (ex. trimiterile poștale care nu pot fi prelucrate cu personalul şi mijloacele obişnuite de care dispune furnizorul; a căror livrare este interzisă de dispoziţiile legale; etc.);
6. Zonele geografice în care furnizorul poate livra trimiterile poștale prin mijloace proprii şi zonele geografice în care poate asigura livrarea prin intermediul unui alt furnizor: întreg teritoriul României;
7. Dovadă identităţii/calităţii de reprezentant al expeditorului a persoanei care depune trimiterea poștală la punctul de acces deservit personal: în cazul persoanei fizice, prin act de identitate / în cazul persoanei juridice, prin delegație/împuternicire, semnată și ștampilată;
9. Modalităţile de plată a tarifului serviciului poştal: numerar, transfer bancar, PayPal;
10. Moneda (admisă) în care se poate face încasarea: RON, EURO, GBP.
VI. Sunt excluse de la colectare, sortare, transport şi livrare:
1. Toate trimiterile care nu îndeplinesc condițiile menționate în Secțiunile V și VI;
1.1 Bunuri cu valoare specială, lingouri din orice material prețios, bijuterii veritabile, pietre prețioase, perle veritabile, antichități, lucrări de artă, tablouri, fildeș;
1.2 Bunuri contrafăcute, instrumente de negociere, bani, documente de valoare, acte originale, titluri de valoare, credite, cecuri sau cartele telefonice sau certificate de valoare similare;
1.3 Vouchere și bilete de acces cu o valoare mai mare de 520 EURO / trimitere;
1.4 Blănuri, ceasuri, alte articole de bijuterie și bunuri din piele cu o valoare mai mare de EUR 1000 / trimitere;
1.5 Alte bunuri cu o valoare mai mare de EUR 13 000/trimitere;
1.6 Arme de foc complete sau imitații, mecanisme de tragere, încărcătoare, etc. așa cum sunt definite de legea referitoare la arme de foc din România, o țară de tranzit sau țară de destinație;
1.7 Explozivi, încărcături explosive
1.8 Trimiterile poștale constând în bunuri al căror transport este interzis prin dispoziții legale, fie chiar și numai pe o porțiune din parcurs;
1.9. Trimiterile poștale al căror ambalaj prezintă inscripții care contravin ordinii publice sau bunelor moravuri, precum și trimiterile poștale constând în bunuri care contravin ordinii publice sau bunelor moravuri, dacă se depun neambalate;
1.10. Trimiterile poștale care prezintă etichete sau inscripții vechi neîndepărtate;
1.11 Trimiterile poștale care prin modalitatea de ambalare sau prin natură conținutului, pot cauza deteriorări unor bunuri sau pot pune în pericol persoane, alcool, tutun, atât vrac cât și sub formă de țigări animale vii sau moarte, pești, insecte, larve și crisalide, materiale pentru examinări medicale sau biologice, deșeuri medicale, rămășițe umane sau animale, părți ale corpului sau organe;
1.12 Bunuri primejdioase, cu excepția cazurilor în care sunt acceptate pentru livrarea trimiterilor poștale în urma consultării cu furnizorul de servicii și a fost emis în prealabil un contract special;
1.13 Trimiterile poștale în care costul de transport sau valoarea conținutului trebuie încasată la livrare, cu excepția cazurilor în care această (numerar la destinație) a fost acceptată pentru livrarea trimiterilor poștale în urma consultării cu furnizorul de servicii și a fost emis în prealabil un contract special;
2. Pro Delivery este împuternicit să refuze transportul dacă, după acceptarea bunurilor, Pro Delivery descoperă un motiv de excludere sau dacă există motive de presupunere a excluderii coletului de la livrare.
3. Acceptarea pentru livrarea trimiterilor poștale a bunurilor excluse nu reprezintă o renunțare la excluderea de la livrare;
4. În plus față de orice răspundere constituită legal, clientul va răspunde pentru orice pagubă directă sau indirectă ce provine din livrarea trimiterilor poștale a bunurilor care sunt excluse de la livrare;
VII. Scopul serviciilor
1. Serviciile acoperă:
1.1. Organizarea transportului de către transportatori și livrarea trimiterilor la destinatar;
1.2. Livrarea, cu scopul îndeplinirii obligației, destinatarului sau persoanei autorizate, cu excepția cazurilor în care există un motiv plauzibil de a pune la îndoială dreptul acestei persoane de a prelua livrarea.
1.3. Returul coletelor ce nu pot fi livrate sau sunt refuzate de destinatar;
1.4. În cazul în care destinatarul sau persoană autorizată să primească trimiterea poștală nu este găsită la destinație, Pro Delivery va lasă un aviz ce conține detalii despre: numărul documentului de transport, ora și data la care a fost efectuată încercare de livrare a trimiterii poștale, cod poștal, adresa punctului de prezența Pro Delivery unde va fi depozitată trimiterea.
1.5. În cazul în care destinatarul sau persoană autorizată să primească trimiterea poștală se află în imposibilitatea de a accepta livrarea, destinatarul sau persoană autorizată are posibilitatea de colecta trimiterea de la punctul de prezența Pro Delivery stipulate pe aviz în următoarele 72 de ore de la dată avizării.
1.6. În cazul în care trimiterea poștală nu poate fi predată destinatarului și nici returnată expeditorului această va fi păstrată la sediul Pro Delivery timp de 3 luni de la data preluării.
VIII. Timpii de livrare
1. Timpii de livrare garantați pentru trimiteri poștale internaționale sunt:
1.1. În cazul trimiterilor poştale internaţionale, timpul cât coletul poștal se află pe teritoriul țării de destinație este de maxim de 72 de ore. În afara teritoriului țării de expediție termenul este de maxim 7 zile.
1.2. Pro Delivery va răspunde față de expeditor pentru predarea cu întârziere a trimiterilor poștale prin plata unor penalități în cuantum de 0,15% din tariful serviciului pentru fiecare zi de întârziere.
IX. Plata serviciilor
1. Cu excepția cazurilor în care a fost prevăzut anterior contrar, plata serviciilor se va efectua în conformitate cu lista de prețuri actuală a furnizorului de servicii, aplicându-se tarifele valide în ziua plasării comenzii de livrare. Orice modificări de tarife din oferta standard Pro Delivery, se vor comunica printr-o notificare expediată prin curier sau e-mail la adresa indicată de Client și nu necesită încheierea unui act adițional la contract. Modificarea tarifelor standard nu implică modificarea discounturilor procentuale acordate și nu necesită anexă la prezentul contract;
În situația în care Clientul și Pro Delivery negociază alți termeni și alte condiții decât cele prevăzute în prezentul document, noii termeni și noile condiții vor fi interpretați că o excepție de la acesta.
2. Moneda în care se face achitarea serviciilor prestate: RON, EURO, GBP;
3. Modalităţile de plată a tarifului serviciului poştal: numerar, transfer bancar, PayPal;
4. În cazul în care Clientul nu plătește valoarea facturilor în termenul convenit, Pro Delivery poate aplică penalități în cuantum de 0.15 % pentru fiecare zi de întârziere, calculate la valoarea scadență și neachitata.
X. Obligația de cooperare
1. Clientul este responsabil să se asigure că adresele și documentația de transport sunt lipsite de erori și corect atașate. Nu sunt acceptate adresele căsuțelor poștale sau livrarea la un serviciu automat de preluare a trimiterilor;
2. Când coletele poștale au drept conținut bunuri impozabile, clientul răspunde de asigurarea întregii documentații necesare pentru vama, atașată la colet, într-un plic exterior;
3. Înainte de înregistrarea trimiterii poștale la Pro Delivery, clientul trebuie să verifice dacă sunt bunuri excluse de la livrare și să notifice Pro Delivery că atare. Dacă livrarea coletului poștal necesită condiții specifice de ambalare, Clientul va solicită Pro Delivery punctul de vedere sau va urmă instrucțiunile aflate pe la secțiunea Metode de ambalare.
XI. Deschiderea, returnarea, dispunerea, și distrugerea de trimiteri poștale
1. Secretul trimiterilor este inviolabil;
2. Pro Delivery nu va deschide trimiterea poștală și nu va condiționa prestarea serviciilor poștale de deschiderea trimiterii poștale depusă închisă;
3. Reținerea, deschiderea și divulgarea conținutului trimiterilor poștale este permisă numai în condițiile și cu procedura prevăzute de lege;
4. Pro Delivery poate distruge trimiterea poștală care a produs sau poate produce iminent pagube importante persoanelor, mediului, instalațiilor utilizate sau altor trimiteri poștale, cu informarea expeditorului, dacă această este posibilă. În acest caz, contractul încetează prin denunțare unilaterală de către Pro Delivery.
3. Clientul va despăgubi Pro Delivery pentru toate costurile suportate de Pro Delivery din momentul deschiderii și/sau dispunerii și/sau distrugerii coletului conform Secțiunii XI;
XII. Răspunderea
1. Cu excepția cazurilor de pagube premeditate sau neglijență evidență a Clientului, furnizorul serviciului răspunde din momentul acceptării bunurilor în vederea livrării trimiterilor poștale și până la livrarea la destinatar.
2. Pentru pierderea sau deteriorarea bunurilor în timpul livrării internaționale a trimiterilor poștale, Pro Delivery răspunde conform prevederilor acordurilor internaționale la care România este parte. În situația în care nu există acorduri internaționale se aplică prevederile O.U.G. nr.13/2013 și dispozițiile secțiunii XV.
XIII. Limitele de răspundere
1. În cadrul reglementărilor Pro Delivery limita maximă admisă a valorii declarate este de £25.000/colet iar suma asigurată crește în multipli de £100.
2. Pentru sumele care depășesc £200, este posibilă optarea pentru serviciul de trimitere cu valoare declarată numai cu consultarea și confirmarea Pro Delivery înaintea efectuării livrării poștale;
3. Beneficiar al eventualelor despăgubiri este numai Clientul (expeditorul sau destinatarul în cazul unui consens scris). Orice solicitări provenite din acest fapt nu pot fi atribuite unor terțe părți;
4. Coletele acoperite de o altă asigurare sunt excluse de la asigurarea Pro Delivery în exces de răspundere;
5. Nu suntem răspunzători și nu ne sunt imputabile pierderile speciale (pierderi de profit, de venit, dobânzi, piețe de desfacere, licitații) sau alte daune și pagube indirecte generate de întârzierea, pierderea, distrugerea, livrarea viciată sau nelivrarea coletului;
6. Furnizorul de servicii poștale Pro Delivery – PRO HOME SERVICES LTD nu răspunde în următoarele cazuri:
a) Pagubă s-a produs ca urmare a faptei expeditorului sau destinatarului;
b) Trimiterea a fost primită fără obiecții de către destinatar, cu excepția reclamațiilor referitoare la pierderea, furtul, deteriorarea sau distrugerea totală ori parțială a conținutului trimiterii poștale;
c) Pagubă s-a produs ca urmare a unui caz de forță majoră sau a cazului fortuit; în acest caz expeditorul are dreptul la restituirea tarifelor achitate, cu excepția tarifului de asigurare.
7. Răspunderea Pro Delivery pentru pierderea sau deteriorarea trimiterilor este, în plus față de cazurile reglementate legal, exclusă dacă:
7.1. Conținutul coletului este exclus de la trimiterea poștală sau clientul nu reușește să informeze Pro Delivery că bunurile sunt excluse de la trimitere, iar Pro Delivery nu poate detecta acest lucru. Pro Delivery nu este obligat să efectueze verificările necesare;
7.2. Pagubele sunt cauzate de acte sau omiteri ale clientului, destinatarului, sau agenții respectivi ai acestora.
7.3. În cazul în care Pro Delivery va transmite obligația de prestare a serviciilor poștale către o terță persoană, răspunderea pentru eventualele daune cauzate clientului va rămâne în sarcina Pro Delivery;
7.4. În cazul pierderii totale sau parțiale, distrugerii totale sau parțiale ori al deteriorării trimiterii poștale, Pro Delivery răspunde pentru pagubă pricinuită, dacă aceste împrejurări au survenit între momentul depunerii trimiterii și momentul livrării la destinatar;
7.5. PRO HOME SERVICES LTD răspunde pentru trimiterile poștale internaționale, după cum urmează:
a) În caz de pierdere, furt sau distrugere totală:
a.1. cu întreaga valoare declarată, pentru o trimitere poștală care face obiectul unui serviciu de trimitere cu valoare declarată;
a.2. cu suma de £25, pentru trimiterile poștale care nu fac obiectul unui serviciu de trimitere cu valoare declarată.
b) în caz de pierdere parţială, distrugere parţială sau deteriorare:
b.1. cu valoarea declarată pentru partea lipsă, distrusă sau deteriorată, înscrisă în notă de inventar, pentru trimiterile poştale depuse deschise, care fac obiectul unui serviciu de livrare cu valoare declarată;
b.2. cu cota-parte corespunzătoare greutății lipsă din valoarea declarată, pentru trimiterile poştale depuse închise, care fac obiectul unui serviciu de trimitere cu valoare declarată;
b.3. cu suma de £25, în caz de pierdere parțială, distrugere parțială sau deteriorare a trimiterilor poștale care nu fac obiectul unui serviciu de trimitere cu valoare declarată;
b.4. cu suma de £25, în caz de pierdere parțială, distrugere parțială sau deteriorare a trimiterilor poștale care nu fac obiectul unui serviciu de trimitere cu valoare declarată cu plata la destinație.
7.6. La sumele prevăzute mai sus se adaugă dobânda legală penalizatoare care curge din momentul introducerii reclamației prealabile sau, după caz, al introducerii cererii de chemare în judecată, indiferent care dintre aceste momente intervine primul;
7.7. Pierderea completă a conținutului este echivalentă cu pierderea trimiterii poștale. În situația în care expeditorul a declarat o valoare mai mică decât cea reală, despăgubirea este la nivelul valorii declarate.
7.8. În afară despăgubirilor prevăzute, se restituie și tarifele încasate la depunerea trimiterii poștale, în limita valorică a neîndeplinirii obligației asumate de către Pro Delivery. Restituirea integrală a tarifelor încasate are loc doar în cazul pierderii, furtului sau a distrugerii totale;
7.9. În cazul neefectuării prestațiilor care constituie caracteristici suplimentare ale serviciilor poștale, nominalizate de expeditor prin indicații speciale, se restituie numai tarifele încasate suplimentar față de tariful aplicabil pentru serviciul poștal standard;
7.10. În cazul pierderii dovezii privind predarea trimiterii poștale înregistrate, confirmată în scris de către destinatar, furnizorul de serviciu poștal are obligația întocmirii și punerii la dispoziția expeditorului a unui duplicat al dovezii de predare;
7.11 Expeditorul poate renunța la dreptul de despăgubire în favoarea destinatarului;
XIV. Mecanismul de soluționare a reclamațiilor
1. Orice reclamație referitoare la livrarea trimiterilor poștale se va face în scris, prin completarea unei cereri de reclamații și va putea fi trimisă prin următoarele cai de comunicare:
a) prin poștă cu confirmare de primire;
b) prin depunere la sediul furnizorului de servicii poștale
c) scanată pe email folosind următoarea adresa: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.;
2. Fiecare reclamație primește un număr de înregistrare care va fi comunicat reclamantului prin aceeași metodă prin care a fost trimisă reclamația sau cea solicitată în cerere și care va fi ulterior trecută în toate comunicările care se vor face între prestatorul de servicii poștale, PRO HOME SERVICES LTD și reclamant;
Dreptul de a face reclamație îl are clientul.
3. Obiectul reclamației îl poate constitui:
a) pierderea, furtul, distrugerea/deteriorarea totală sau parțială a trimiterilor poștale.
b) nerespectarea timpului de predare a trimiterilor poștale, conform contractului încheiat între furnizor și beneficiar.
c) conduită profesională a reprezentanților Pro Delivery.
d) orice alte obiecții referitoare la calitatea prestațiilor.
4. Termenul de introducere a reclamaţiei prealabile adresate furnizorului de servicii poştale – în speță PRO HOME SERVICES LTD este de 21 de zile şi se calculează de la data depunerii trimiterii poștale;
5. Reclamațiile cu privire la ambalaj se fac la livrare;
Reclamația se face individual, pentru fiecare trimitere poștală în parte.
Pentru a fi înregistrată de către PRO HOME SERVICES LTD reclamația trebuie să fie însoțită de următoarele documente:
a) Scrisoare de reclamație
b) Dovadă preluare trimitere poștală – copie borderou sau exemplar autocopiativ Pro Delivery;
c) Documentele pe baza cărora își întemeiază pretențiile în vederea efectuării unor analize corecte și complete. Documente fiscale (bon fiscal, chitanță, etc.) care atestă plata transportului pentru livrarea reclamată;
d) Proces verbal constatator încheiat în prezența reprezentantului Pro Delivery – dacă este cazul.
e) Evidențe fotografice în cazul distrugerilor parțiale;
f) Dovadă de plată menită să ateste valoarea de achiziție a produsului;
6. Lipsa unuia dintre documentele de mai sus, în funcție de caz, duce la imposibilitatea soluționării reclamației;
7. Expeditorul / destinatarul sau împuterniciții legali ai acestora vor avea dreptul la despăgubiri, numai dacă reclamația a fost introdusă în cadrul termenelor prevăzute mai sus;
8. Termenul de soluționare a reclamației este de 30 de zile calendaristice de la data depunerii acesteia.
XV. Procedura de despăgubire
1. Termenul de plată a despăgubirilor este de maxim 30 de zile calendaristice de la data soluționării reclamației, plata făcându-se fie în numerar la sediul nostru, fie prin transfer bancar, după cum urmează:
Dacă în urma analizei documentelor puse la dispoziție de utilizator se constată că în baza Condițiilor generale privind furnizarea serviciilor poștale ale Pro Delivery, acesta este îndreptățit să primească o sumă de bani cu titlu de despăgubire, plata acestor sume se va realiza astfel, în termenul stabilit mai sus :
a) Persoane juridice:
a.1. Persoană juridică emite o factură către PRO HOME SERVICES LTD;
a.2. Se specifică pe factură “despăgubire, conform contract nr. _____ din dată de _____ , pentru dauna produsă în timpul transportului”;
a.3. La sumele cuprinse pe factură nu se aplică TVA;
a.4. În cazul în care clientului i s-a aprobat cererea de despăgubire, acesta va fi informat în acest sens și va trebui să emită și să transmită către PRO HOME SERVICES LTD o factură în temeiul căreia să îi fie plătită despăgubirea.
b) Persoane fizice:
În cazul în care clientului i s-a aprobat cererea de despăgubire, acesta va fi informat în acest sens și va trebui să transmită către PRO HOME SERVICES LTD informații complete și corecte legate de numărul de cont, banca și sucursala la care este deschis, informații în temeiul cărora ulterior să îi fie plătită despăgubirea, în cazul în care dorește că plata să fie efectuată în contul bancar. În cazul persoanelor fizice, despăgubirea se poate face și în numerar la sediul social Pro Delivery.
Expeditorii trimiterilor poștale răspund față de furnizorul de servicii poștale, PRO HOME SERVICES LTD pentru daunele rezultate din natură periculoasă a trimiterilor poștale sau a condițiilor de ambalare neadecvate ale acestora, în limita valorii daunelor și a sumelor plătite că despăgubire altor beneficiari ai serviciilor poștale ale căror colete poștale au fost deteriorate din această cauză.
Primirea informațiilor bancare oferite de utilizatorul prejudiciat în vederea virării contravalorii prejudiciului va fi confirmată prin contactare prin sau e-mail, în cazul în care este indicată adresa de e-mail sau în scris, prin curier.
2. În toate cazurile, termenul pentru înaintarea plângerii sau pentru introducerea cererii de chemare în judecată este de 1 an. Termenul de prescripție prevăzut curge de la dată depunerii trimiterii poștale.
XVI.Acordurile dintre părți
1. Acordurile dintre părți sunt valide numai dacă sunt redactate în scris și însușite sub semnătură.
XVII. Locul realizării, jurisdicția, contingente neprevăzute, legislația aplicabilă, invaliditate parțială
1. Locul realizării și jurisdicției este sediul social al furnizorului de servicii;
2. Invaliditatea dispozițiilor individuale a acestor condiții nu va prejudicia validitatea dispozițiilor rămase;
3. Orice modificări ulterioare ale Condițiilor generale privind furnizarea serviciilor poștale ale Pro Delivery vor fi disponibile pe site-ul oficial www.prodelivery.eu și www.prodelivery.ro cu cel puțin 30 de zile înainte ca modificările respective să între în vigoare. Orice modificare a Condițiilor generale privind furnizarea serviciilor poștale Pro Delivery nu va face obiectul unei anexe la contract;
4. Prevederile Condițiilor generale privind furnizarea serviciilor poștale ale Pro Delivery se completează în mod corespunzător cu prevederile legislației în vigoare aplicabile în domeniu.
PRO HOME SERVICES LTD
Reprezentant legal,
Director Executiv – Ionel Bota